Pawbol Sp. z o.o.
Producent Osprzętu Elektroinstalacyjnego

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Praca w Pawbol Sp. z o.o.

 

W chwili obecnej firma Pawbol Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na następujące stanowiska:

 

 

Poszukujemy osób ambitnych, kreatywnych, gotowych działać samodzielnie – mile widziane osoby po zarządzaniu i marketingu.
Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia.

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w prężnie rozwijającej się firmie działającej na rynku polskim i europejskim, zapraszamy do śledzenia zakładki PRACA na stronie www.pawbol.pl lub przesłania aplikacji na adres: rekrutacja@pawbol.pl

Przypominamy! Wraz z nadesłanym CV prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę PAWBOL Sp. z o.o. z siedzibą w Sułkowicach, ul. Racławicka 139A, 34-125, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)”.

 

SPECJALISTA DS. MARKETINGU, REKLAMY I PROMOCJI

Zakres czynności:

  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych,
  • Kontakty i współpraca z agencjami reklamowymi,
  • Wspomaganie pracowników działów firmy w ich bieżących działaniach,
  • Marketingowe zarządzanie produktami i ich promocja,
  • Opracowywanie i tworzenie strategii marketingowej i wizerunkowej firmy,
  • Monitorowanie pozycji firmy na rynku,
  • Realizacja strategii marketingowej, promocyjnej i PR-owej firmy
  • Opieka nad stroną internetową firmy i jej aktualizacja,
  • Realizacja wyznaczonych celów marketingowych,
  • Kreowanie marki firmy w otoczeniu rynkowym,
  • Planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich efektywności,
  • Praca samodzielna w wyznaczonym zakresie

Wymagania:

Od kandydata oczekujemy:

  • Wykształcenia kierunkowego (marketing lub pokrewne),
  • Doświadczenia zawodowe na podobnym stanowisku minimum 1 rok WARUNEK KONIECZNY
  • Doświadczenia i biegłej obsługi: pakietu MS Office (PUBLISHER, POWER POINT – WARUNEK KONIECZNY) ,
  • Odpowiedzialności i dyspozycyjności, wysokiej kultury osobistej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie podstawowe + premia uznaniowa,
  • Szkolenia,
  • Pracę od poniedziałku do piątku,
  • Zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego,
  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole

Powrót do spisu ofert pracy

 

Specjalista ds. importu

Zakres czynności:

  • Kontrolowanie i analizowanie bieżących stanów magazynowych;
  • Prognozowanie krótko i długoterminowe zapotrzebowania;
  • Przygotowywanie zamówień surowców i produktów długoterminowych;
  • Monitorowanie rynku, poszukiwanie atrakcyjnych ofert, wybór najbardziej korzystnych warunków handlowych spośród dostawców z całego świata;
  • Przygotowanie, sprawdzenie, weryfikacja kontraktów handlowych z dostawcami;
  • Sporządzanie, organizacja i nadzór nad realizacją zamówień w Azji i Europie;
  • Przygotowanie dokumentacji i kontrola stanu i terminu realizacji sporządzonych zamówień;

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Płynny język angielski;
  • Doświadczenie w kontaktach z klientami międzynarodowymi – szczególnie z Azji;
  • Znajomość logistyki morskiej, odpraw celnych;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Szybkość uczenia się, elastyczność, dyspozycyjność, sumienność;
  • Wysoka motywacja do pracy;
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;

Powrót do spisu ofert pracy

 

Produkt manager ds. współpracy z marketami i sieciami handlowymi

Główne zadania:

  • zarządzanie dedykowana grupą produktów firmy
  • przygotowanie i wprowadzanie strategii marketingowej na rynku polskim
  • organizację i udział w targach branżowych
  • efektywną współpracę z działem projektowym i produkcyjnym przy tworzeniu i wprowadzaniu na rynek nowych produktów
  • bieżąca analizę sytuacji rynkowej, potencjału sprzedażowego oraz mapping działań konkurencji
  • pełny wynik finansowy zarządzanej kategorii produktowej
  • przygotowywanie raportów i ocen efektywności podejmowanych działań


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne)
  • doświadczenie w współpracy z marketami i sieciami handlowymi
  • znajomość branży elektrycznej będzie atutem
  • dobra znajomość j. angielskiego
  • umiejętność planowania i realizacji celów biznesowych
  • doskonała umiejętność pracy pod presją czasu
  • praktyczna znajomość Pakietu Office
  • kreatywność
  • zdolności negocjacyjne
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność do wyjazdów służbowych

Powrót do spisu ofert pracy

 

Specjalista ds. Badań i Pomiarów

Firma PAWBOL Sp. z o.o. ogłasza nabór na stanowisko „Specjalista ds. Badań i Pomiarów” w dziale Badawczo-Rozwojowym w Andrychowie. Osoba zajmująca się  wykonywaniem pomiarów, budowaniem układów pomiarowych, testowaniem nowych produktów. Oferta skierowana do osób dokładanych, precyzyjnych oraz zorganizowanych. Dająca możliwość poszerzenia dorobku naukowego oraz poszerzenia swojej wiedzy z zakresu nowych technologii. Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie swojego CV na adres rekrutacja@pawbol.pl z tematem "Dział Badawczo-Rozwojowy - $Imię $Nazwisko"

Przypominamy! Wraz z nadesłanym CV prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę PAWBOL Sp. z o.o. z siedzibą w Sułkowicach, ul. Racławicka 139A, 34-125, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)”.  

Główne zadania:

  • Wykonywanie pomiarów nowych produktów w celu uzyskania charakterystyki produktu.
  • Analiza oraz rozwiązywanie problemów technicznych danych produktów.
  • Kreowanie oraz weryfikacja techniczna nowych produktów.
  • Wsparcie techniczne pracowników innych działów.
  • Budowanie układów testujących oraz pomiarowych w oparciu o gotowe rozwiązania PLC, Atmega, Arduino.
  • Pisanie raportów z wykonanych badań.
  • Przygotowywanie certyfikatów.
  • Pomoc przy wprowadzaniu i wdrażaniu nowych produktów;
  • Prowadzenie dokumentacji badawczej.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie (elektryczne, elektroniczne)
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Znajomość podstawowych jednostek elektrycznych V, A, W,  oraz metody ich pomiarów w obwodach.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, precyzja.
  • Mile widziane uprawnienia SEP 1kV.

Powrót do spisu ofert pracy

ASYSTENT DS. INWESTYCJI

Zakres czynności:

  • Wsparcie Pełnomocnika Zarządu ds. Inwestycji w koordynacji i nadzorze procesów inwestycyjnych w obszarze wynikającym z realizowanych projektów;
  • Wsparcie prowadzenia projektów, wniosków w ramach funduszy UE;
  • Kontakty ze współpracującymi firmami;
  • Wsparcie nadzoru nad współpracującymi specjalistami technicznymi;
  • Wsparcie zewnętrznego procesu administracyjnego;
  • Wsparcie przy kierowaniu pracami zleconymi do podwykonawców;
  • Wsparcie przy przygotowywaniu dokumentacji na potrzeby realizowanych przez firmę inwestycji i projektów.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie, najlepiej techniczne lub administracyjne (preferowane kierunki to np.: budownictwo, zarządzanie produkcją, administracja);
  • Swobodne poruszanie się w aplikacjach systemu Windows, znajomość pakietu MS Office (Power Point, Word, Excel);
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej;
  • Dokładność, skrupulatność, otwartość na nową wiedzę i doświadczenie, gotowość do podnoszenia własnych kompetencji;
  • Wysoki poziom samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań, odpowiedzialność i umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Prawo jazdy kat. B. będzie dodatkowym atutem.

Powrót do spisu ofert pracy

 

TECHNOLOG:

Główne zadania:

  • Opracowywanie technologii wykorzystywanych w firmie;
  • Usprawnianie procesów montażu i produkcji;
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań możliwych do zastosowania w firmie;
  • Wsparcie pracowników innych działów w usprawnianiu ich pracy;
  • Przygotowywanie procedur, instrukcji montażu itp.
  • Pomoc przy wprowadzaniu i wdrażaniu nowych produktów;
  • Weryfikacja i przygotowanie dokumentacji technicznej, konstrukcyjnej i technologicznej;

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane mechaniczne, elektryczne)
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale produkcji lub montażu;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z obrabiarkami, wtryskarkami, itp.;
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku technologa;
  • Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego maszynowego;
  • Znajomość programów do projektowania np.: AUTOCAD, SOLID WORKS ;
  • Mile widziane uprawnienia SEP 1kV lub wyższe.

Powrót do spisu ofert pracy

 

 

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w prężnie rozwijającej się firmie działającej na rynku polskim i europejskim, zapraszamy do śledzenia zakładki PRACA na stronie www.pawbol.pl lub przesłania aplikacji na adres:rekrutacja@pawbol.pl

Przypominamy! Wraz z nadesłanym CV prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę PAWBOL Sp. z o.o. z siedzibą w Sułkowicach, ul. Racławicka 139A, 34-125, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)”.