Pawbol Sp. z o.o.
Producent Osprzętu Elektrotechnicznego

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Praca w Pawbol Sp. z o.o.

Firma Pawbol Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowiska:

  • Operator maszyn wtryskowych

  • Operator frezarki

  • Operator tokarki

  • Ślusarz

UWAGA! Istnieje możliwość przyuczenia na w/w stanowiska

 

 

W chwili obecnej firma Pawbol Sp. z o.o. poszukuje również kandydatów na następujące stanowiska:

Poszukujemy osób ambitnych, kreatywnych, gotowych działać samodzielnie – mile widziane osoby po zarządzaniu i marketingu.
Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia.

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w prężnie rozwijającej się firmie działającej na rynku polskim i europejskim, zapraszamy do śledzenia zakładki PRACA na stronie www.pawbol.pl lub przesłania aplikacji na adres: rekrutacja@pawbol.pl

Przypominamy! Wraz z nadesłanym CV prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę PAWBOL Sp. z o.o. z siedzibą w Sułkowicach, ul. Racławicka 139A, 34-125, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)”.

 

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY z województwa MAZOWIECKIEGO (Warszawa):

Zakres czynności:

  • Pozyskiwanie nowych klientów;
  • Współpraca i budowanie pozytywnych relacji z klientami na wyznaczonym terenie;
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów;
  • Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych;
  • Aktywna sprzedaż produktów;
  • Realizacja zakładanych celów sprzedaży ( ilościowych jak i jakościowych);
  • Analiza działań firm konkurencyjnych;
  • Raportowanie wyników;
  • Kształtowanie i utrzymywanie dobrego wizerunku Firmy.

Wymagania:

  • Wyksztalcenie min. średnie lub wyższe;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mobilnego przedstawiciela handlowego (atutem będzie doświadczenie w branży elektroinstalacyjnej);
  • Samodzielność i doskonała organizacja czasu pracy;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprzedażowe, negocjacyjne oraz handlowe;
  • Kreatywność i pozytywne nastawienia na realizację powierzonych zadań;
  • Prawo jazdy kat B.

Powrót do spisu ofert pracy

 

ASYSTENTKA DS. EKSPORTU:

Zakres czynności:

  • Nawiązywanie współpracy z klientami zagranicznymi i budowanie długotrwałych relacji;
  • Opieka nad dotychczasowymi klientami;
  • Planowanie, monitorowanie, realizacja planu sprzedaży;
  • Kompleksowa realizacja procesu sprzedaży – przyjęcie zamówienia, przygotowanie dokumentów spedycyjnych, nadzorowanie wysyłek towarów;
  • Ewidencjonowanie zamówień;
  • Wystawianie faktur zagranicznych;
  • Przygotowywanie wycen faktur sprzedaży zagranicznej;
  • Przygotowywanie dokumentów do Intrastat
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów;
  • Uporządkowane prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z eksportem;
  • Obsługa procesów reklamacyjnych;
  • Obsługa transportu międzynarodowego, wypisywanie zleceń transportowych;

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem);
  • Doświadczenie w handlu międzynarodowym;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Szybkość uczenia się, elastyczność, dyspozycyjność, sumienność;
  • Wysoka motywacja do pracy;
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;

Powrót do spisu ofert pracy

 

KIEROWNIK SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ

Główne zadania:

  • współtworzenie strategii rozwoju sprzedaży na rynkach zagranicznych;
  • budowanie celów strategicznych zmierzających do rozwoju firmy na rynkach międzynarodowych;
  • udział w tworzeniu krótko i długoterminowych strategii sprzedaży;
  • zarządzanie pracą podległego zespołu sprzedażowego;
  • ścisła współpraca z działami wspierającymi sprzedaż oraz Zarządem Spółki;
  • utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy;
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych klientów i konkurencji;
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poza granicami Polski;
  • przygotowywanie ofert w oparciu o wymogi klienta;
  • prowadzenie negocjacji handlowych;
  • udział w targach i konferencjach międzynarodowych;
  • inicjowanie projektów wspierających sprzedaż;
  • analiza rynku pod kątem oczekiwań konsumentów oraz nowych możliwości produktowych;
  • monitoring dostaw.

Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub pokrewnym odpowiedzialnym za sprzedaż na rynki Europejskie (pożądane doświadczenie w branżach elektrotechnicznej);
  • wykształcenie wyższe: preferowane kierunki techniczne;
  • biegła znajomość języka angielskiego (znajomość języka rosyjski będzie dużym atutem);
  • wysoko rozwinięte kompetencje menedżerskie – kierowanie zespołem, budowanie motywacji pracowników;
  • dobra organizacja własnego czasu pracy;
  • znajomość negocjacji i technik handlowych;
  • prawo jazdy kat. B;
  • gotowość do wyjazdów służbowych krajowych oraz zagranicznych;
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
  • analityczność, dbanie o szczegóły;
  • umiejętności komunikacyjne – współpraca z różnymi kulturami

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • interesującą pracę, ciekawe zadania, możliwość zdobywania nowego doświadczenia;
  • atrakcyjne wynagrodzenie finansowe;
  • niezbędne narzędzia do pracy;
  • rozwój zawodowy – możliwość awansu;
  • przyjazną i kooperacyjną atmosferę w pracy.

Powrót do spisu ofert pracy

 

 

STAŻYSTA / PRAKTYKANT


              
Główne zadania:

  • Wykonywanie pomiarów nowych produktów w celu uzyskania charakterystyki produktu;
  • Analiza oraz rozwiązywanie problemów technicznych danych produktów;
  • Wsparcie techniczne pracowników innych działów;
  • Pomoc przy wprowadzaniu i wdrażaniu nowych produktów;
  • Prowadzenie dokumentacji badawczej.

              

Wymagania:

  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Znajomość podstawowych jednostek elektrycznych V, A, W,  oraz metody ich pomiarów w obwodach;
  • Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, precyzja;
  • Absolwent bez doświadczenia z gminy Andrychów.

Powrót do spisu ofert pracy

 

 

OPERATOR FREZARKI CNC

Zakres czynności:

  • Obsługa frezarek CNC;
  • Wykonywanie zadań na podstawie dostarczonych rysunków technicznych;
  • Obróbka detali według dokumentacji konstrukcyjno-technicznej.

Wymagania:

  • Umiejętność obsługi frezarki CNC – mile widziane wykształcenie w tym kierunku;
  • Podstawowa umiejętność czytania rysunku technicznego;
  • Istnieje możliwość przyuczenia tokarza na operatora frezarki CNC.

Powrót do spisu ofert pracy

 

 

MANAGER EKSPORTU NA RYNKI NIEMIECKOJĘZYCZNE:

Główne zadania:

  • Nawiązywanie współpracy z klientami na rynku krajów niemieckojęzycznych  i budowanie długotrwałych relacji;
  • Opieka nad dotychczasowymi klientami;
  • Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy;
  • Badanie rynku, sporządzanie analiz i raportów dotyczących  potencjalnych klientów, nowych towarów;
  • Prowadzenie akcji promocyjnych ;
  • Planowanie, monitorowanie, realizacja planu sprzedaży;
  • Czuwanie na terminowym spływem płatności;
  • Ewidencjonowanie zamówień;
  • Uporządkowane prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z działalnością;
  • Prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami;
  • Reprezentowanie firmy na targach branżowych, prowadzenie szkoleń, prezentacji produktów;
  • Działania zmierzające do rozwoju firmy i zwiększania zakresu jej działalności.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane ekonomiczne lub inżynierskie);
  • doświadczenie w handlu artykułami elektrycznymi i oświetleniowymi;
  • biegła znajomość języka niemieckiego;
  • znajomość komunikatywna języka angielskiego.

Praca w terenie oraz w biurze w Andrychowie

Powrót do spisu ofert pracy

 

 

Produkt manager ds. współpracy z marketami i sieciami handlowymi

Główne zadania:

  • zarządzanie dedykowana grupą produktów firmy
  • przygotowanie i wprowadzanie strategii marketingowej na rynku polskim
  • organizację i udział w targach branżowych
  • efektywną współpracę z działem projektowym i produkcyjnym przy tworzeniu i wprowadzaniu na rynek nowych produktów
  • bieżąca analizę sytuacji rynkowej, potencjału sprzedażowego oraz mapping działań konkurencji
  • pełny wynik finansowy zarządzanej kategorii produktowej
  • przygotowywanie raportów i ocen efektywności podejmowanych działań


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne)
  • doświadczenie w współpracy z marketami i sieciami handlowymi
  • znajomość branży elektrycznej będzie atutem
  • dobra znajomość j. angielskiego
  • umiejętność planowania i realizacji celów biznesowych
  • doskonała umiejętność pracy pod presją czasu
  • praktyczna znajomość Pakietu Office
  • kreatywność
  • zdolności negocjacyjne
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność do wyjazdów służbowych

Powrót do spisu ofert pracy

 

 

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w prężnie rozwijającej się firmie działającej na rynku polskim i europejskim, zapraszamy do śledzenia zakładki PRACA na stronie www.pawbol.pl lub przesłania aplikacji na adres:rekrutacja@pawbol.pl

Przypominamy! Wraz z nadesłanym CV prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę PAWBOL Sp. z o.o. z siedzibą w Sułkowicach, ul. Racławicka 139A, 34-125, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)”.