Pawbol Sp. z o.o. Producent Osprzętu Elektroinstalacyjnego

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Praca w Pawbol Sp. z o.o.

 

W chwili obecnej firma Pawbol Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na następujące stanowiska:

 

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w prężnie rozwijającej się firmie działającej na rynku polskim i europejskim, zapraszamy do śledzenia zakładki PRACA na stronie www.pawbol.pl lub przesłania aplikacji na adres: rekrutacja@pawbol.pl

Przypominamy! Wraz z nadesłanym CV prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę PAWBOL Sp. z o.o. z siedzibą w Sułkowicach, ul. Racławicka 139A, 34-125, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)”.

 

SPECJALISTA DS. IMPORTU:

 

Zakres czynności:

  • Kontrolowanie i analizowanie bieżących stanów magazynowych;
  • Prognozowanie krótko i długoterminowe zapotrzebowania;
  • Przygotowywanie zamówień surowców i produktów długoterminowych;
  • Monitorowanie rynku, poszukiwanie atrakcyjnych ofert, wybór najbardziej korzystnych warunków handlowych spośród dostawców z całego świata;
  • Przygotowanie, sprawdzenie, weryfikacja kontraktów handlowych z dostawcami;
  • Sporządzanie, organizacja i nadzór nad realizacją zamówień w Azji i Europie;
  • Przygotowanie dokumentacji i kontrola stanu i terminu realizacji sporządzonych zamówień;

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Płynny język angielski;
  • Doświadczenie w kontaktach z klientami międzynarodowymi – szczególnie z Azji;
  • Znajomość logistyki morskiej, odpraw celnych;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Szybkość uczenia się, elastyczność, dyspozycyjność, sumienność;
  • Wysoka motywacja do pracy;
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;

Powrót do spisu ofert pracy

 

PROJEKTANT W 3D:

 

Zakres czynności:

  • Opracowywanie koncepcji nowych wzorów produktów;
  • Projektowanie elementów i modeli dla produkcji technologią wtryskową z tworzyw sztucznych;
  • Sprawowanie nadzoru nad terminowością zleconych projektów;
  • Ścisła współpraca z działem produkcji;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Doświadczenie w projektowaniu 3D do produkcji wtryskowej;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Samodzielna praca z programem 3D CATIA, 2D AUTOCAD, lub  SOLID WORKS
  • Mile widziana znajomość budowy form wtryskowych;
  • Znajomość obsługi komputera /Word i Excel/;
  • Osoba dynamiczna, łatwo odnajdująca się w zmiennym otoczeniu, potrafiąca podejmować szybkie decyzje w oparciu o posiadane informacje;
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • Odporność na stres;
  • Dyspozycyjność;
  • Prawo jazdy kat. B.

Możliwość zakwaterowania (dotyczy osób z odległych miejscowości)

Powrót do spisu ofert pracy

 

ASYSTENT DS. INWESTYCJI

 

Zakres czynności:

  • Wsparcie Pełnomocnika Zarządu ds. Inwestycji w koordynacji i nadzorze procesów inwestycyjnych w obszarze wynikającym z realizowanych projektów;
  • Wsparcie prowadzenia projektów, wniosków w ramach funduszy UE;
  • Kontakty ze współpracującymi firmami;
  • Wsparcie nadzoru nad współpracującymi specjalistami technicznymi;
  • Wsparcie zewnętrznego procesu administracyjnego;
  • Wsparcie przy kierowaniu pracami zleconymi do podwykonawców;
  • Wsparcie przy przygotowywaniu dokumentacji na potrzeby realizowanych przez firmę inwestycji i projektów.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie, najlepiej techniczne lub administracyjne (preferowane kierunki to np.: budownictwo, zarządzanie produkcją, administracja);
  • Swobodne poruszanie się w aplikacjach systemu Windows, znajomość pakietu MS Office (Power Point, Word, Excel);
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej;
  • Dokładność, skrupulatność, otwartość na nową wiedzę i doświadczenie, gotowość do podnoszenia własnych kompetencji;
  • Wysoki poziom samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań, odpowiedzialność i umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Prawo jazdy kat. B. będzie dodatkowym atutem.

Powrót do spisu ofert pracy

 

KONSTRUKTOR / PROJEKTANT FORM WTRYSKOWYCH:

współpraca na dowolnych warunkach (zlecenie, w ramach prowadzonej działalności gospodarczej)

 

Zakres czynności:

  • konstruowanie form wtryskowych;
  • sporządzanie dokumentacji 3D/2D, prezentacji modeli;
  • konsultacje technologiczne podczas projektowania nowych produktów;
  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z wytwarzaniem detali z tworzyw sztucznych w zakresie form wtryskowych oraz w procesie wtrysku;
  • przygotowywanie dokumentacji odnośnie zmian, modernizacji, napraw form i nadzór nad ich przebiegiem;
  • planowanie przeglądów i ich zakresu dla form wtryskowych;
  • nadzór nad dokumentacją form i jej aktualizacja;
  • stosowanie nowych technologii w przetwórstwie tworzyw sztucznych;
  • odpowiedzialność za terminowe i właściwe wykonywanie przydzielonych zadań.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: mechanika i budowa maszyn);
  • doświadczenie przy projektowaniu form wtryskowych dla tworzyw sztucznych;
  • znajomość konstrukcji/budowy oraz projektowania form wtryskowych;
  • znajomość technologii i procesu przetwórstwa tworzyw sztucznych;
  • znajomość procesów obróbki skrawaniem;
  • znajomość języka angielskiego.

Powrót do spisu ofert pracy

 

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY:

Zakres czynności:

  • Pozyskiwanie nowych klientów;
  • Współpraca i budowanie pozytywnych relacji z klientami na wyznaczonym terenie;
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów;
  • Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych;
  • Aktywną sprzedaż produktów;
  • Realizacja zakładanych celów sprzedaży ( ilościowych jak i jakościowych);
  • Analiza działań firm konkurencyjnych;
  • Raportowanie wyników;
  • Kształtowanie i utrzymywanie dobrego wizerunku Firmy.

Wymagania:

  • Wyksztalcenie min. średnie lub wyższe;
  • Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku mobilnego przedstawiciela handlowego (atutem będzie doświadczenie w branży elektroinstalacyjnej);
  • Samodzielność i doskonała organizacja czasu pracy;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprzedażowe, negocjacyjne oraz handlowe;
  • Kreatywność i pozytywne nastawienia na realizację powierzonych zadań;
  • Prawo jazdy kat B.

Powrót do spisu ofert pracy

 

KOORDYNATOR PRODUKTU

Zakres czynności:

  • Zarządzanie ofertą produktową;
  • Budowanie pozycji rynkowej zarządzanej oferty produktowej i rozwiązań zgodnie ze strategią firmy;
  • Tworzenie krótko i długoterminowych planów marketingowych związanych z ofertą produktową;
  • Analiza trendów w branży, działań konkurencji, cen;
  • Realizacja szkoleń produktów dla klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych;
  • Realizacja wyznaczonych celów w zakresie wzrostu sprzedaży, poziomu marży i satysfakcji klientów.

 Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Mile widziane doświadczenia w sprzedaży lub marketingu lub zaopatrzeniu w branży elektrotechnicznej;
  • Inicjatywa i kreatywność;
  • Prawo jazdy kat. B

 

 

 

Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w prężnie rozwijającej się firmie działającej na rynku polskim i europejskim, zapraszamy do śledzenia zakładki PRACA na stronie www.pawbol.pl lub przesłania aplikacji na adres:rekrutacja@pawbol.pl

Przypominamy! Wraz z nadesłanym CV prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę PAWBOL Sp. z o.o. z siedzibą w Sułkowicach, ul. Racławicka 139A, 34-125, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.)”.